Zakelijke blog

Het is belangrijk om je website regelmatig van verse content te voorzien. Je bezoekers houden hiervan, maar ook voor Google en andere zoekmachines is dit interessant.

Effectieve contentmarketing

In een blog kun je namens jouw organisatie artikelen schrijven over actuele of interessante onderwerpen die bij jouw doelgroep leven. Als het je dan ook nog lukt om jouw unieke blik op dit onderwerp te verwoorden, bouw je aan je status als expert op jouw vakgebied.

Deel daarom jouw tips, trucs en visie in een blog en maak deze zo interessant dat bezoekers steeds meer van jou willen lezen. Op deze manier bied je waardevolle en relevante content, zonder dat je jouw product of dienst aan mensen opdringt. Dit heet contentmarketing en is zeer effectief om een relatie met je (potentiƫle) klant op te bouwen.

Zakelijke blog delen op social media

Een ander voordeel van een zakelijke blog is dat je deze makkelijk kunt delen op social media en in e-mailnieuwsbrieven. Hiermee vergroot je het bereik van jouw artikel en ben je beter vindbaar in zoekmachines als Google en Bing.

Zakelijk bloggen uitbesteden?

Heb jij geen vlotte pen of heb je geen tijd om regelmatig een nieuwe blog te schrijven? Laat mij dit dan voor jou doen. Ik lever vlot geschreven en makkelijk te lezen teksten, waarin jouw visie duidelijk naar voren komt.

Hoe het werkt

Stuur mij de onderwerpen waar je over wilt bloggen en jouw visie daarop. Ik haal de kern uit de informatie en zet dit om in teksten die begrijpelijk en aantrekkelijk zijn voor jouw doelgroep. Mijn teksten dragen daardoor ook bij aan jouw seo.

Tarief

Ik maak graag vooraf afspraken over hoeveel blogs je wilt laten schrijven, wat de frequentie is en hoeveel ik ervoor moet doen. Lever je bijvoorbeeld zelf conceptteksten of input? Of moet ik research doen naar het onderwerp?

Pas als we hier duidelijkheid over hebben, kan ik een tarief noemen. Ik garandeer wel een zeer scherp tarief!